SEO Coach 2018-02-20T10:57:50+00:00

SEO Coach, for dig der vil have din hjemmeside øverst på google.

SEO Coach er mere end bare at ligge nr. 1 på Google.
Sandheden er, at størstedelen af dem der søger efter noget, ved hjælp af google, aldrig kigger længere end side 1.
Dine konkurrenter benytter sig allerede, af de her strategier.
Hvis ikke du begynder nu, må din hjemmeside forblive bagerst i køen.

Link eBog!
Link eBog!
I eBogen, får du over 200 link muligheder. Du kan derfor spare både mange timer, men også mange penge. Du kan starte din linkbuilding i dag, og se resultater inden længe. Ebogen koster 950,- kr. hvilket er mindre end 5,- kr. pr link, plus din tid. De fleste kan oprettes på 1-3 minutter.

SEO Coach, betyder for dig

SEO Coach, udfører en komplet gennemgang, af din hjemmeside. Så den fremstår mest attraktiv for Google.
Men for at sparer dig, for en unødvendig udgift, vil jeg herunder, give dig de vigtigste punkter.
Der er nemlig meget, du kan klare selv, uden en SEO Coach eller SEO Ekspert.
SEO betyder, Search Engine Optimization eller på dansk Søgemaskine optimering.

1) Selve teksten, på din hjemmeside.

Hvor eget tekst, er der på din side. Hvordan er den stillet op og er den relevant, i forhold til det du gerne vil findes for.
For det første, er alt under 600 ord, på en side, alt for lidt.
Med mindre du er i en niche uden konkurrence, eller blot vil findes på hjemmesidens navn.
Derfor er det første du skal sørge for, at skrive en tekst på minimum 600 ord.
For det andet, skal indholdet af teksten være relevant, i forhold til det budskab, du vil sende med din hjemmeside.
For det tredje, skal der være nok punktummer, kommaer, overskrifter og sektioner.

2) Overskriften og URL.

Nu kom der lige, et udtryk på banen som de fleste er bekendt med.
Men måske alligevel ikke ved, hvordan fungerer.
“Dinhjemmeside.dk/en-ny-side”, som du skriver ind i din Browser, kaldes en URL hvilket betyder Universal Resource Locator.
Det er vigtigt at den side du laver, har din søgefrase/keyword som URL.
Vil du eksempelvis findes, når folk søger på “Yoga Coaching”, skal ordene Yoga Coaching helst fremkomme så tidligt i URL som muligt.
Det vil sige, at Dinhjemmeside.dk/yogacoaching er godt, men Yogacoaching.dk er bedre.
Bruger du f.eks. WordPress til at lave din hjemmeside med, så er det ret enkelt, at rette det til.
Hvis du ikke selv kan klare opgaven, er den så vigtig, at du bør betale dig fra det.
SEO Coach udfører evt. den opgave.

3) Billeder eller infografik.

Det er vigtigt, at din hjemmeside ikke kun består af tekst. Indsæt derfor relevant billeder, eller infografik.
En god infografik, kan gavne din hjemmeside på mange måde. Den kan nemt vise en kompliceret process.
Den kan være en kilde til uendelig mange links.
Det vigtigste, at huske omkring billeder, er at deres alternative tekst skal indeholde dit søgeord eller søge frase.
Det er igen noget google sætter stor pris på, ikke mindst fordi mange søger på billeder, i stedet for tekst.

SEO Coach

4) Linkbuilding.

Linkbuilding, betyder anbefalinger af din hjemmeside, fra andre hjemmesider.
Du kan læse mere om det, på denne side.
Det vigtigste at forstå, er dog at ud over hvordan din hjemmeside ser ud for google, så er spørgsmålet.
Hvem anbefaler din side.
Hvis en hjemmeside med stor troværdighed, anbefaler din hjemmeside, så kommer den højere op på Google.


Linkbuilding er vigtigt, for din position på Google.

Linkbuilding, er betegnelsen for anbefalinger, kaldet Links.
Fra andre hjemmesider, til din hjemmeside.

Link eBog!
Link eBog!
I eBogen, får du over 200 link muligheder. Du kan derfor spare både mange timer, men også mange penge. Du kan starte din linkbuilding i dag, og se resultater inden længe. Ebogen koster 950,- kr. hvilket er mindre end 5,- kr. pr link, plus din tid. De fleste kan oprettes på 1-3 minutter.

På samme måde, som du spørg dine venner, hvis du skal bruge en god Frisør.
Spørg Google, alle de hjemmesider den kender, hvilken Frisør de mener er bedst.
Flere anbefalinger, betyder højere position på Google.
Alle Links, er dog ikke lige gode. For eksempel vil du nok sætte en kvindes anbefaling af Frisør højere, hvis du selv er kvinde.
Lige som du sikkert hellere, vil have en anbefaling fra en, der selv har hår på hoved.
Kontra en der aldrig bliver klippet.

Forskellige former for Links.

Linkbuilding har nærmest udviklet sig til en kunstform.
Det er nemlig ikke lige gyldigt hvem der linker til dig, eller hvor på din hjemmeside de linker til.
Google har en, til del ukendt algoritme, som forsøger, at udregne de bedste fremvisninger, i forhold til det brugeren søger efter.
Samtidig skal Google forsøge, at skelne mellem, hvad der er reelt godt indhold.
Hvad der er ægte anbefalinger og hvilke der er falske.
Det er derfor vigtigt, at din hjemmeside har en differencieret linkprofil.
Hovedparten af de backlinks du får, bør komme fra branche relevante hjemmesider med høj troværdighed.
Der skelnes mellem såkaldte Do-Follow links og No-follow links.
Do-follow giver din side, det der betegnes som linkjuice.
Men et godt No-Follow link, kan sagtens være bedre, set ud fra Google’s bedømmelse af din sides troværdighed.

Links, Backlinks, Direct og Deeplinks.

Backlinks og links er reelt det samme, om noget kan man sige, at links blot er en forkortelse af backlinks.
Det der har betydning, er om det er Direkte eller Dybe links.
Det vil sige, om de peger direkte til forsiden eller om de peger dybt, til en af undersiderne på din hjemmeside.
Begge slags, har sin berettigelse. Dog er det værd at nævne, at 80% af dine indkommende links, bør gå direkte til forsiden.

Hvordan du får links.

Hvis du har en god hjemmeside, der ligger godt på Google.
Så er der en sandsynlighed for, at folk automatisk anbefaler din side.
Specielt hvis den indeholder infografik eller andet brugbart værktøj.
Men er du lige startet, så er der ingen der kender din side.
Desuden ligger sikkert ikke højt nok på Google, til at folk finder den.
Derfor skal du selv ud og lede efter steder, hvor du kan få lov at oprette et link.
Eller betale andre, for at udfører din linkbuilding.
Den første løsning er meget tidskrævende, mens den anden typisk koster en formue.

Her er hvad, jeg kan tilbyde dig.

Jeg har selv, gennem mange år, forsøgt mig med begge muligheder.
Først brugte jeg uendelig lang tid, på selv at finde link muligheder.
Det var utrolig tidskrævende og gav dårlige resultater.
Mest fordi de steder jeg fandt, som nybegynder, var en dårlig kvalitet.
Men også set ud fra, at de timer jeg brugte på det, kunne være brugt på min forretning.
Jeg købte mig så til linkbuilding, hvilket kostede alt fra 2000,- til 5000,- kr. for 5 til 10 links.
Men det hjalp mig til at se, virkningen af gode anbefalinger.

I min linkbog, finder du over 200 link muligheder.
Du kan derfor spare både mange timer, men også mange penge.
Du kan starte din linkbuilding i dag, og se resultater inden længe.
Ebogen koster 950,- kr. hvilket er mindre end 5,- kr. pr link, plus din tid.
Med den her bog ved din side, tager det dog ikke lang tid.
De fleste kan oprettes på 1-3 minutter.

Jeg vil anbefale dig.

Hvis du vil have et godt råd, så læs også min info på SEO-Coach siden.
Det er nemlig vigtigt, at du ikke opretter 90 links den første dag, for så at holde en pause på 3 måneder.
En god tommelfinger regel, for en ny hjemmeside, er 3-5 links om ugen.
Det kan være en god ide, at bruge Serpfox, til at holde styr på dine google positioner.
Den er gratis op til 10 søgeord.

Linkbuilding

Link eBog!
Link eBog!
I eBogen, får du over 200 link muligheder. Du kan derfor spare både mange timer, men også mange penge. Du kan starte din linkbuilding i dag, og se resultater inden længe. Ebogen koster 950,- kr. hvilket er mindre end 5,- kr. pr link, plus din tid. De fleste kan oprettes på 1-3 minutter.