law of attraction

Tiltræk succes, mens du sover (LAW OF ATTRACTION).

Law of Attraction eller på dansk, loven om tiltrækning søvnteknik, til at tiltrække og manifesterer hvad end du ønsker.
Vi sover ca. en tredjedel af vores liv, så hvorfor ikke udnytte den tid til at manifesterer dit drømme liv?.
Endnu bedre, hvad nu hvis du kunne gøre det på autopilot.
Så din underbevidsthed arbejdede for dig, mens du få den nødvendige hvile.
I denne artikel viser jeg dig tre metoder, til at manifesterer som en boss!

Lad mig understrege søvn, en gang mere for Prins Knud.
Vi sover ca. 8 timer i døgnet, hvilket er en tredjedel af vores liv.
Det er utrolig meget tid, til hvilket som helst formål.
Så hvorfor ikke udnytte det, til at tiltrække dine mål og drømme.

Du kan begynde, at bruge de her teknikker allerede i aften, når du går i seng.
Få en dybere søvn, en søvn med det formål, at tiltrække dine drømme hurtigere og stærkere.
Ud over, at genoplade dig og sende dagens oplevelser, fra korttidshukommelsen, til langtidshukommelsen.

Et nedskrevet mål er ikke længere en drøm, men en plan!

1. 5 minutter når du rammer puden.

Dette er de vigtigste 5 minutter af din dag!
Det er ikke dine minutter i taknemmelighed, hvor morgen.
Det er heller ikke tiden du bruger på at skrive eller tegne dine mål og drømme.
Det er ikke en gang den tid du bruger på meditation eller motion.
Men det er de fem minutter du bruger på loven om tiltrækning, inden du sover.

De første frem minutter du bruger, med hoved på puden, bestemmer imorgen.
Her sætter du intentionen for, hvordan dagen i morgen skal blive.
Dag efter dag, efter dag, efter dag… bestemmer vores liv.
Derfor vigtigheden af, at sætte intentionen for morgendagen.
Så hvis du tænker over det, så er det de fem minutter der skaber dit fremtidige liv.

Start med at fortælle din underbevidsthed, hvad du ønsker i livet.
Det kan du gøre ved, at forestille dig det i billeder, som en film eller at du, med din indre stemme, fortæller det til universet.
Fortæl din underbevidsthed, alt det du ønsker at have, opleve, se, mærke, gøre.
Du kan eventuelt tage udgangspunkt i dit vision board.

Visionboard workshop

Se eller fortæl det som om det allerede er opnået.
Føl de følelser du forventer vil komme, når du opnår dine mål.

Det de fleste gør, law of attraction.

De fleste mennesker tænker på alt det de ikke nåede i løbet af dagen.
Hvis man er en Niels Negativ, tænker man måske på alt det der ikke gik som planlagt.
De ting man ikke nåede, eller man kunne have gjort bedre.
Hvis man er rigtig dygtig til det negative, kan man endda ligge og spekulerer på alle de ting, man ikke når i morgen.

“Jeg var lidt kort for hoved i dag overfor min chef, kæreste, farmor eller barn.
Jeg glemte at ringe til Karen-Emil og gryden brændte på da jeg lavede aftensmad.
Jeg skulle også være gået i seng for længe siden, så nu er jeg sikkert træt når uret ringer.
Det bliver et helvede, at skulle igennem det morgen møde…osv.”

loven om tiltrækning

Hvis du er en af dem, der har den slags tanker, så er du desværre helt normal.
Vi har en evne til, at fokuserer på de ting der ikke virker i vores liv, hvis ikke vi bevidst ændre den vane.
Da vi boede i huler og jagede i flok, var det tjenesteligt at evaluere vores fejl og sikkert medvirkende til vores arts overlevelse.
men i dag, så er den evne med til at holde os fast i et negativt mønster.
Den gode nyhed er, at du kan ændre den og et er nemt.

2. Gør op og giv slip på det negative.

Derfor er nr. 2 også netop at gøre op med og give slip på det negative.
Det bliver ikke bedre af at fokuserer på det, du får det ikke bedre af at bekymre dig om det.
Du kan derfor lige så godt give slip, på de negative tanker med det samme.
Du giver jo alligevel slip på dem til sidst, hvorfor så vente?.
Den der eventuelt har forurettet dig, mærker jo ikke at du ligge og murer over det.
Bulen i bilen bliver ikke mindre af, at du irriterer dig over den.

giv slip

I morgen er en ny dag!
Det lyder som en kliché, at sige det eneste vi har er nuet.
Vi kan nok præge fremtiden, men fortiden kan vi intet gøre ved.
Dette er endnu en god grund, til at give slip på det der er sket.
På den måde får vi mere energi, tid og overskud til at fokuserer på, den fremtid vi gerne vil have.
Da vi er frygtsomme væsner, er det naturligt, at der dukker bekymringer om fremtiden op.
Kunsten er, ikke at lade dem fylde.

Anderkend dine negative tanker eller bekymringer.
Det kan være med et “jeg høre mig” eller “Mine bekymringer er noteret”.
Skift så fokus til at det gode der vil ske.

3. Sæt intentionen for din søvn.

Det vigtigste ved din søvn, er søvnen!
Selv om dette handler om at manifestere, så må vi ikke glemme at manifestere en god nats søvn.
Du kan derfor med fordel, afslutte din manifestation med noget ala dette.

Jeg er dybt taknemmelig for, at jeg hver morgen vågner frisk og udhvilet.
Jeg får den mest fantastiske dybe søvn uanset hvad tid jeg kommer i seng.
Min seng sørger for at jeg ligger perfekt, falder nemt i søvn og min krop restituere som den skal.

Jeg er sikker på du selv, kan finde på en endnu bedre affirmation.
Men nu har du en at starte med, så du kan komme i gang med det samme.

Law of Attraction.

Hvis du har set filmen The Secret, kender du alt til Law of Attraction.
Men for det tilfældes skyld, at du er en af de få der endnu ikke har set filmen, så skal jeg kort ridse op.
Law of Attraction, som på dansk bliver loven om tiltrækning, er simpel.
Det du fokuserer på, får du mere af.
Det er derfor vigtigt at tænke positivt og holde fokus på det vi gerne vil have.
Frem for at blive ved at bekymre os om det, vi ikke ønsker.

law of attraction

Hvorfor Loven om tiltrækning virker, skal jeg ikke gøre mig alt for klog på.
Men, hvis vi ellers kan blive enige om, at ALT består af atomer??
Så er der bred enighed om, at neutronerne og elektroner påvirker hinanden.
Vi har endu ikke bevist rækkeviden af de påvirkninger, eller 100% klarlagt hvordan kommunikationen med og imellem dem fungerer.
Hvem siger vi ikke kan påvirke dem, med vores tanker?
Vores tanker er jo trods alt, blot elektriske impulser, som igen er atomer, der reagere på en bestemt måde.

Det bedste eksempel jeg næsten kan give dig, er når en bestemt person går ind i et rum med en masse mennesker.
Nogle personer kan gå ind i rummet, helt udset, alt imens andre uden en lyd tilkalder sig hele rummets opmærksomhed.
Det interessante er ikke, at en person så dem, og sagde det videre, men den hastighed et helt rums opmærksomhed kan skifte.

Hvis nu er der en anelse sandhed i det du her har læst, var det så ikke en ide at prøve det af bare for en stund.
Du kunne for eksempel, sætte en ting du ønsker at tiltrække og gøre dette hver aften i 3 måneder.

Har du ikke et visionboard endnu?